Rim in Assisi 2006

Člani društva, prijatelji ter pripadniki Slovenske vojske in policije smo konec aprila 2006 poromali v Rim, da bi se ob 15. obletnici državne samostojnsoti zahvalili za ta velik dar. Na pot smo odšli z dvema avtobusoma in si v štirih dneh ogledali glavne znamenitosti večnega...
Preberi več →

Prvo romanje h koreninam (Primorska)

Septembra 2006 smo člani DSM odšli na prvo romanje h koreninam. To je bilo romanje h koreinam slovenstva in slovenkega krščanstva in sicer na Primorsko. Najprej smo se ustavili v Socerbski jami, kjer smo imeli sveto mašo. Od tu smo odšli mimo Lipice k zamejskim Slovencem ...

Drugo romanje h koreninam – Koroška

Konec aprila 2007 smo člani DSM odšli na romanje h koreninam slovenstva in krščanstva (H koreninam II) na Koroško. Ogledali smo si Slovenj Gradec, rudnik v Mežici, in si iz izhodiščne točke v Tinjah v dveh dodatnih dneh ogledali: Velikovec, Celovec, Vetrinj, Velikovec, “Sv Hemo”,...

Tretja pot h koreninam – Prekmurje

Za 1. maj 2008 smo ponovno romali h koreninam. Tokrat v Prekmurje. Krasno druženje v čudovitem Prekmurju, ob prijaznih ljudeh, vretenu in lončenih posodah, sakralni umetnosti Jožeta Plečnika, njegovih učencev in neznanih umetnikov, mlinu na Muri, Halasovi Veliki Polani in...

H koreninam IV (Bela Krajina)

Letošnja pomlad nas je spodbudila, da smo se ponovno odpravili odkrivati lepote naše domovine. Odpravili smo se prioti Beli Krajini. V Kočevju nas je v cerkvi sprejel domnači župnik gospod Anton Gnidivec. Predstavil nam je zgodovino mesta in okolice in nas s tem pripravil na...

Kresovanje 2007

Eno od poslanstev Društva sv. Modesta je tudi ohranjanje in obujanje slovenske tradicije. Eden izmed dogodkov, ki so naše prednike povezovali je bilo kresovanje. Letošnje kresovanje je bilo na Valični vasi nad Krko na Dolenjskem. Slavje kresovanja smo začeli s sveto mašo v...

Piknik DSM 24. junij 2009

Na praznik rojstva Janeza Krstnika in predvečer državnega praznika smo se člani DSM najprej zbrali pri slovesni sveti maši za domovino v ljubljanski stolnici. Somaševanje škofov iz vseh slovenskih škofij in duhovnikov je vodil ljubljanski nadškof in metropolit Alojz Uran. Po...

Romanje v Rim 2010

Torek, 26. 4 2010 / Iz Ljubljane do Rima Zjutraj težko vstanem, ker sem se odpravila spat v zgodnjih jutranjih urah. Pospravim zadnje stvari v kovček in ga zaprem. Janez (naš prijatelj) že čaka na naju v avtomobilu, ker je mislil, da je odhod  ob 5. 30 uri. Skupaj se odpravimo...

Kresovanje DSM ob 10. obletnici Vojaškega vikariata na Valični vasi, 23. 6. 2010

Kresovanje Društva sv. Modesta na Valični vasi postaja že tradicionalno in vedno  številčnejše. Letos, ob 10. Obletnici Vojaškega vikariata, na predvečer praznika sv. Janeza Krstnika,  se nas je  tako zbralo že okrog 150. Prihajali smo iz vseh smeri  Slovenije pa tudi domačinov ...

Kresovanje 2012

S svojim obiskom nas je tokrat počastil kardinal Franc Rode, slike pa si lahko pogledate v galeriji. Nagovor kardinala Franca Rodeta pri maši za domovino na Valični vasi 23.06.2012, Valična vas Po razpadu sovjetskega imperija in komunistične ideologije se nam je ob koncu 20....